ul. Krakowskie Przedmieście 6
poniedziałek – piątek 10.00-18.00
sobota – niedziela 12.00-18.00
ul. Kazimierza Karasia 2
Czynna godzinę przed spektaklem
ul. Sewerynów
Czynna godzinę przed spektaklem
KONTAKT:
tel. 22 505 92 90, 22 505 92 91, e-mail: bilety@teatrpolski.waw.pl
Kasjerki: Maria Dubczyk, Joanna Firmowska, Anna Mostyłowicz, Aleksandra Żywiec.
Kasy na mapie >>
Dla komfortu osób z niepełnosprawnością ruchową kasa biletowa znajdująca się przy Scenie Kameralnej (z wejściem od ulicy Sewerynów) dostosowana jest do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Kasa biletowa znajdująca się przy ul. Krakowskie Przedmieście 6 wyposażona jest w dzwonek zewnętrzny - bezprzewodowy system przywoławczy dla osób z niepełnosprawnością ruchową.
Informacje o sprzedaży w kasach:
- Formy płatności: gotówka, karta płatnicza, przelew lub przekaz pocztowy.
- Faktury VAT za zakup biletów wystawiane są tylko w Kasie Głównej.
- Nie prowadzimy sprzedaży i rezerwacji biletów na spektakle wyjazdowe.
- W Kasie Głównej mogą Państwo kupić programy spektakli, plakaty oraz publikacje dotyczące Teatru Polskiego (więcej na podstronie WYDAWNICTWA).
Zwrot biletów:
- Informacje dotyczące zasad zwrotów biletów i opłat manipulacyjnych w zakładce CENNIK.
Dla Państwa wygody udostępniamy bilety w sprzedaży ON-LINE bezpośrednio na stronie Teatru, za pośrednictwem systemu sprzedaży Bilety24.pl.
Dostępne w sprzedaży ON-LINE bilety zawierają opłatę manipulacyjną, doliczaną z tytułu obsługi płatności przez internet. O wysokości opłaty Kupujący zostanie poinformowany w trakcie wyboru miejsca i rodzaju biletu. Bilety zakupione ON-LINE nie podlegają zwrotowi. Osoby, które kupiły bilety ulgowe, przed wejściem na Wydarzenie zobowiązane są do okazania dokumentu uprawniającego do zniżki.
- Rezerwacji można dokonać osobiście w kasach biletowych Teatru, telefonicznie oraz drogą e-mailową.
- Warunkiem dokonania rezerwacji jest ustalenie terminu wykupienia zarezerwowanych biletów. Rezerwacje niewykupione w określonym terminie są anulowane.
- Masymalny czas rezerwacji biletów indywidualnych: 7 dni od dnia założenia rezerwacji.
- Masymalny czas rezerwacji biletów grupowych: 14 dni od dnia założenia rezerwacji.
- Jeśli zdecydują się Państwo na płatność przelewem, prosimy o zgłoszenie tego faktu podczas rezerwacji. Należność za bilety można uregulować przelewem lub przekazem pocztowym na konto Teatru, z podaniem numeru rezerwacji.
Numer konta: 34 1020 1042 0000 8202 0544 1185
- W ramach ofert promocyjnych obowiązują odrębne zasady rezerwacji – szczegóły w zakładce Oferty specjalne.
BIURO OBSŁUGI WIDZÓW
poniedziałek – piątek 9.00-17.00
ul. Kazimierza Karasia 2 (IV piętro)
tel. 22 505 92 20, 22 505 92 21, e-mail: rezerwacje@teatrpolski.waw.pl
- Hanna Maciążek
hanna.maciazek@teatrpolski.waw.pl, tel. 22 505 92 21 (poniedziałek – piątek 9.00-17.00)
- Jerzy Jaroszyński
jerzy.jaroszynski@teatrpolski.waw.pl, tel. 22 505 92 20, tel. kom. 507 076 182 (poniedziałek – piątek 9.00-17.00)
- Ważne informacje przed wizytą w naszym Teatrze znajdują się na podstronie: INFORMACJE DLA WIDZÓW.
- Informacje dotyczące potrzeb osób z niepłenosprawnościami oraz dostępności architektonicznej budynku Teatru Polskiego znajdują się na podstronie: DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI.
* * *
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Teatr informuje, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Teatr Polski im. Arnolda Szyfmana w Warszawie, 00-327 Warszawa, ul. Karasia 2
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@teatrpolski.waw.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zamówienia - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zamówienia
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 6 lat
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji zamówienia.